Imorgon slutar vi tidigt!

Hejhej! Ledsen för dålig uppdatering, är lite slö. Har varit inne på twitter och lyssnat på musik, och kollat på när nicki minaj och lil kim bråkar. Min nya hobby! Haha, skämtar bara. Imorn slutar vi tidigt jippi, efter skolan då kommer jag & sandra fara till stan! Det kommer bli roligt, såklart. Jag ska fixa mina naglar idag, det har jag bestämmt! ska inte stanna framför datan hela tiden.. Det kommer nog bli beige, igen! Eller rosa. Jag ska också fixa header till bloggen och fixa twitter widget. Kommer börja med headern idag men det är inte helt säkert att jag hinner göra klart den tills idag.
Vill ni kolla på min kompis blogg, klicka på bilden!

Kommentarer
Postat av: EMMAS!

Kul att du är med, allt bra?:D

2012-05-12 @ 18:11:36
URL: http://eemma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0