Massa filmer såg vi på

Det var jätte roligt där i holmsund vi fotade, hade spa kväll, gjorde suddgumin och kollade på en massa filmer. :) Mest på kvällen, vi såg på Sex and the City på kvällen och sedan så surfade vi lite på internet. På dagen såg på Dagboken den var faktiskt ganska sorlig och romantisk, fick tårar på slutet! :( Men nu är jag hemma och jag ska snart äta middag och sedan ska jag typ fara på Coopforum. Det ända dåliga är att imorgon är det måndag och det innebär SKOLA! Tur att vi nästa vecka är lediga på Torsdagen och Fredagen. ;) Chiilll. På fredag så kanske jag och sandra ska fara och shoppa och då ska jag köpa lite spasaker och smink. För då slutar vi efter Lunch, och det är ju bra! :)

Några filmer..
Vi såg faktiskt om '' Black Swan '' ;)



Kommentarer
Postat av: Pablo

Tack så mycket!



Åh "The black swan" Så sjukt bra och vacker film!

2012-05-07 @ 21:27:15
URL: http://pablonutti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0