Stod som en galning och försökte få på mej skon.

Har gått en promenad. Det var jätte skönt men samtidigt ont. På slutet så fick jag ''skit'' ont i tån! Jag stog mitt i cykelbanan och tog av mej skon. Sedan då jag tänkte ta på mej den, så fick jag inte det! Så himla pinsamt.. alla kollade på mej. Hade lust att sägaa; - Va sjutton kollar ni på!? haha. Så jag gick åt sidan och tog stöd mot ett träd och försökte ta på mej skon som en galning. Tillslut så gick det som tur var. Min mössa hade trillat ner så jag såg ingeting när jag försökte få på mej den då. Jag skyndade mej samtidigt så inte fler skulle se mej.
Ska nu fixa min header, har ju test verision på Photoshop så.. har bara åtta dagar kvar! Kriiiiis.
Smile..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0